Czy zdarzyło Ci się wpisać w wyszukiwarkę hasło lub zapytanie i w odpowiedzi otrzymać mape z wizytówką Google Moja Firma? Oczywiście, że tak! Wszyscy to widzimy i Twój klient również. Zadbamy o to, aby każdy mógł w prosty sposób znależć informacje o Twojej firmie. Zależy nam na tym, aby Twój klient trafił do Ciebie nie tylko po nazwie firmy a przede wszystkim wyszukując Twojej oferty lub usługi. Wyróżnij się w Google . Przemień użytkowników, w swoich nowych klientów. Spersonalizuj profil za pomocą zdjęć, ofert, wpisów.
W tej wizytówce możemy dodać takie informacje jak : adres firmy, numer telefonu, kategorię główną firmy i kilka pod kategorii, godziny otwarcia, zdjęcia, obsługiwane obszary, adres URL do strony, dodać oferowane usługi lub sprzedawane produkty, umieścić opis firmy, dodać przycisk dla użytkowników z wezwaniem do działania np. poproś o wycenę, publikować wpisy, stworzyć witrynę internetową, pokazać profile np. Facebook, Instagram.
Media społecznościowe z miesiąca na miesiąc stają się coraz chętniej wybieranym kanałem promocji i sposobem dotarcia do nowych Klientów dla wielu firmy i marek. Facebook jako medium, z którego w Polsce korzysta ponad 21 milionów użytkowników, jest też najbardziej przystępną formą reklamy w social mediach.
Najważniejszą funkcję reklamy na mediach społecznościowych stanowi targetowanie, czyli możliwość sprecyzowania grupy docelowej według różnych parametrów. Promowanie na np. Facebooku pozwala firmom kierować treści bezpośrednio do użytkowników, którzy mogą zainteresować się prezentowanymi produktami i usługami. Niezależnie od tego, czy firma chce się pochwalić nowym produktem, zachęcić użytkowników do skorzystania z oferty, czy może poszukuje pracowników – informacja na Facebooku musi mieć sprecyzowany cel.
Reklamy na mediach społecznościowych zapewniają wiele korzyści, min: zwiększenie sprzedaży produktów i usług, wzmocnienie obecności firmy w Internecie, zwiększenie rozpoznawalności marki, zdobycie nowych kontaktów biznesowych, pozyskanie pracowników, zbudowanie trwałych relacji z klientami.